Re: Trzaskajace twardziele - poradzcie

Autor: Krzysztof Dmytrów (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 13:28:23 MET DST

Użytkownik "BobciO" <bobci0198_at_nospam.hotmail.nospamcom> napisał w
wiadomości news:39365756_at_news.vogel.pl...
> Mam pytanie do wszystkich specow od hardware'u. Byl sobie pewien paroletni
> juz, wolny pecet ze starym Pentium na pokladzie, mial dwa niewielkie
> twardziele
> i wlasciwie stal sobie w kacie pokoju. Za jakis czas mial sie ewentualnie
> przeniesc do pewnego akademika i stac sie serwerem malutkiego FTP z
muzyka,
> emulatorami (legalnymi :) i tak dalej. Niestety, master HDD zaczal po
pewnym
> czasie dziwnie sie zachowywac: po kilku godzinach pracy wydawal z siebie
> [...]

Nie wiem, czy objawy mojego dysku (Seagate 8 GB) są takie same, jednak
często przy wczytywaniu Windows na jakieś 2-3 sekundy jakby o coś haczył, po
czym idzie dalej i wszystko jest w porządku. Mam ten dysk dopiero od pół
roku, jednak dawno temu miałem dysk Quantum (850 MB), który miał podobne
objawy, ale wszystko też było w porządku.
Pozdrawiam
Krzysiek