Re: Samoczynny reset kompa -help !

Autor: Jacek Szedel (jszedel_at_star.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 12:54:17 MET DST

"Marek (MAROGO)" wrote:

> Czesc!
>
> Od pewnego czasu resetuje mi sie komputer w najmniej
> odpowiednim monencie,co doprowadza mnie do skrajnej
> nerwicy.Pisze sobie np. maila...a tu naraz...cyk.....i komp
> odstawia reseta.
>
> Moze podam ,co mam za sprzet:
>
> Plyta glowna: BXe98 ATX , (TOMATO) ,procek:Celeron 300A,
> k. graficzna: Intel 740 AGP,k.sieciowa: PLANET (RTL 8029),
> k. muzyczna:SB 16 (ISA).
> System :WIN 98 SE
>
> Chcialbym dodac,ze zdarzaja mi sie tez blue screen-y,nawet podczas
> [...]

Hej,
        Przykra sprawa z tymi zwisami, faktycznie moze czlowieka szlag
trafic. Niestety nie wiem co moze byc przyczyna, ale skrobie Ci dlatego,
ze mam kompa w dosyc podobnej konfiguracji. Skladalem biedaka chyba z
miesiac wymieniajac kolejne podzespoly, a on tylko dyndal i dyndal jak
ta lala. W koncu wqrzylem sie i wskrobalem jeszcze dwiescie PLN i za
doplata zamienielem plyte na lepsza (ASUS P2B) i od tej pory moje
problemy sie skonczyly.

Pozdrawiam
Jacek.