Re: Track Following Error???

Autor: Sebastian Lysiak (slysiak_at_linux.ifichm.us.edu.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 17:46:29 MET DST

Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> wrote:
> Hi,

> Częsty błąd w półtorarocznych marniejszych nagrywarkach. Albo
> skończyło się smarowanie prowadnicy głowicy, albo siada serwonapro-
> wadzacz soczewki. W pierwszym przypadku na krótką metę pomaga
> naoliwienie olejem teflonowym mechanizmu przesuwu, w drugim
> raczej nic nie da się zrobić. Nastaw się raczej na kupowanie
> nowej nagrywarki, jeżeli ta jest po gwarancji :)

> BTW jaka to nagrywarka i jak jest stara?
hmmm.....ma rok i jeden miesiac....Yamaha4416E,a jesli siadl by
ten serwonaprowadzacz soczewki, to czy przesuwala by sie czy tez nie?
Bo przesuwa sie w calym zakresie, kiedy np. rozpoznaje plyte, natomiast
w momencie kiedy ja nagrywa o zatrzymuje sie po 50%. Jesli sie dobrze wslucha
o slyszy sie tak jakby od czasu do czasu cos blokowalo przesuw.
Sebastian