Odp: Problem z DVD

Autor: Jarek K. (jarekk_at_ci.comarch.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 13:53:14 MET DST

> Problem w tym że nie mogę puscic sygnalu z DVD (Win DVD) na wyjscie na
karcie graficznej TV out. Czy jest jakis sposob aby to zrobic?

Witam
Aktywację wyjścia TV Out dokonuje się we właściwościach
karty graficznej. W opcjach zaawansowane powinny być
ikony monitora i telewizora. Aktywację uzyskuje się dopiero
po zaznaczenu elementu. I jeszcze jedna ważna sprawa, w momencie włączania
komputera musi być już podłączony i uruchomiony telewizor. Dopiero wówczas
można uaktywnić
opcję TV. Poza tym dla WinDVD istnieje patch na funkcję TV. Nie korzystałem
z niego więc nie wiem czy i jak działa.
( Swoje uwagi przekazuję w oparciu o własną kartę grafiki
ATI Xpert_at_Play więc mogą być pewne różnice)

A tak na marginesie to polecam PowerDVD. Z moich doświadczeń wynika że ma
wydajniejszy dekoder i lepsze możliwości skalowania obrazu.

Pozdrawiam
Jarek K