Problem z DVD

Autor: Bartosz Bajor (bartosz_bajor_at_post.pl)
Data: Tue 30 May 2000 - 12:31:08 MET DST

Konfiguracja kompa:
płyta gl. ASUS, P III 600EB 133MHZ, RAM 128MB 133MHz, k.grafiki Riva TNT2
32MB TV in/out, DVD Samsung 12X

Porblem w tym że nie mogę puscic sygnalu z DVD (Win DVD) na wyjscie na
karcie graficznej TV out. Czy jest jakis sposob aby to zrobic?

Poza tym zauwazylem ze obraz minimalnie zaczyna skakac przy odtwarzaniu DVD
na monitorze, nie mam co prawda karty dekodera DVD, ale sprzet jest na tyle
mocny ze powinien bez problemu to uciagnac.

Co robic?