MS Project - Jak zamienic days na mins?

Autor: freDZiK (fredzik_at_ibt.com.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 13:59:27 MET DST

Na poczatku chcialbym wszystkich przeprosic, ze moze troszke nie na
temat grupy, ale jako, ze mam do Was zaufanie i wiem, ze sie znacie na
sprawie mam male pytanko..

A mianowice pisze pracke magisterska i wykorzystuje Microsoft Project, w
pod-zadaniach mam 2 zadania trwajace po 30 minut, jenak program przy
liczeniu sumy tych zadan nie wypisuje 60 minut tylko 0,04 dnia (patrz
przyklad nizej), co niyby daje tyle samo ale ja chcialbym aby to
wszystko bylo wyswietlane w minutach. Po 3 godzinnym bladzeniu po
opcjach nie udalo mi sie tego zmienic i mam do Was prosbe gdzie to
ustawic aby program nie wyswietlal 0,04 days tylko 60 mins??

O odpowiedzi prosze na fredzik_at_ibt.com.pl

Z gory dziekuje!!!!!!!!!!!

Przyklad:

11 Prezentacja 0,04 days
12 Wprowadzenie do elektronicznej bankowości 10 13 30 mins
13 Omówienie spraw bezpieczeństwa systemu 12 15 30 mins