Re: Problem z DVD

Autor: Kowalewski Robert (vobisek_at_priv7.onet.pl)
Data: Tue 30 May 2000 - 19:15:41 MET DST

: Konfiguracja kompa:
: płyta gl. ASUS, P III 600EB 133MHZ, RAM 128MB 133MHz, k.grafiki Riva TNT2
: 32MB TV in/out, DVD Samsung 12X
:
: Porblem w tym że nie mogę puscic sygnalu z DVD (Win DVD) na wyjscie na
: karcie graficznej TV out. Czy jest jakis sposob aby to zrobic?
:
: Poza tym zauwazylem ze obraz minimalnie zaczyna skakac przy odtwarzaniu
DVD
: na monitorze, nie mam co prawda karty dekodera DVD, ale sprzet jest na
tyle
: mocny ze powinien bez problemu to uciagnac.
:
: Co robic?

Nie ważne za bardzo czy masz taką konfigurację ale tak i tak najlepszy jest
Hard Dekoder, wszystko chodzi płynnie i także na TV jest SUPER!!.
a propo NTG tylko DVD Mania.

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/