Re: Abit BE6-II & HDD IBM

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Tue 30 May 2000 - 10:59:20 MET DST

On Mon, 29 May 2000 14:47:09 GMT, Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka
<elmer_at_ktm.com.pl> wrote:

>dziekuje ;-)
>dpta-372050
To jest mniej jak 20 ...

>hmm, w samej firmie 3.
>+moj prywatny + znajomych i klientow, bedzie ponad 10 z czego 6 ma duze
>dyski, z tych 6 piec sztuk to ibm jak wyzej, alles na hpt, nigdzie
>problemow
Coz za fart ... mi padlo juz kilka ... pare Baracud (ale to raczej
wina dyskow) i IBMy wieksze jak 20 gb ... moj 27 dostal badow ;((

>widzisz, wiecej jak jeden... nie wiesz to nie pisz
1 czy 5 ... to tez nie duzo :))

>zawsze gdzies sa jakies bledy, abit sie nie boi do nich przyznac co imho
>dobrze o nich swiadczy. mile jest takze ze je usuwa :-)
szkoda ze ja doswiadczylem na wlasnej skorzy (dysku) tych bladow ...

>tak czy inaczej, ja jeszcze problemu z zadna plyta abita nie mialem i z
>tym co mam teraz miec ich nie bede. imho be6 i be6-II sa za
>skomplikowane dla przecietnego uzytkownika i dla tych ktorzy nie czytaja
>jednej waznej strony w srodku instrukcji.
aha ... to juz wiem ze jestem przecietnym uzytkownikiem i nie moge
poradzic sobie z ta plyta ... aaaaa ... jaka to strona w instrukcji ?
moze przeczytam i bede juz umial ?

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179