Re: Abit BE6-II & HDD IBM

Autor: Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka (elmer_at_ktm.com.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 11:10:41 MET DST

Dentarg wrote:
> To jest mniej jak 20 ...

To sa dyski pracujace na stale. Z racji pracy nie loguje tych
przejsciowych, bo bym na kufel chleba nie zarobil :-)

> Coz za fart ... mi padlo juz kilka ... pare Baracud (ale to raczej
> wina dyskow) i IBMy wieksze jak 20 gb ... moj 27 dostal badow ;((

upierdliwe jakby na to nie patrzec

> 1 czy 5 ... to tez nie duzo :))

te sa na stale

> poradzic sobie z ta plyta ... aaaaa ... jaka to strona w instrukcji ?
> moze przeczytam i bede juz umial ?

niekoniecznie :-)
rozdzial 1-4
imho jak ktos tego nie rozumie nie powinien sie w te plyte pakowac

--
Pozdrawiam, Elmer.
"Gdy wypowiadamy sie, niewiele mowimy na poruszany temat i glownie