Re: Abit BE6-II & HDD IBM

Autor: Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka (elmer_at_ktm.com.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 16:47:09 MET DST

Dentarg wrote:
> Jaki hdd ... jesli jakis UDMA wiekszy niz 20 GB to gratuluje ..
> szczescia ...

dziekuje ;-)
dpta-372050

> Ile kompow na Abit BE6-2 miales ? Ile hdd podlaczales do kontrolera
> HPT ? 1 ??

hmm, w samej firmie 3.
+moj prywatny + znajomych i klientow, bedzie ponad 10 z czego 6 ma duze
dyski, z tych 6 piec sztuk to ibm jak wyzej, alles na hpt, nigdzie
problemow

> firmowe tasiemki do UDMA66 80 zylowe ... tia ...

tak jak ja

> Dziala Ci dobrze jeden hdd i juz jestes mastah ?

widzisz, wiecej jak jeden... nie wiesz to nie pisz

> Mi juz pare padlo na tym kontrolerze, a ile sie naczytalem o tym na
> newsach to ...

na newsach duzo roznych rzeczy sie pojawia i rozne osoby pisza...
czasem jak sie czyta problemy to rece do ziemi opadaja.

> bugi usuneli ... " ... hardware problems with some UDMA66 disks larger
> than 20GB ..." no comment ... mialem to chyba razem z biosem do BP6

zawsze gdzies sa jakies bledy, abit sie nie boi do nich przyznac co imho
dobrze o nich swiadczy. mile jest takze ze je usuwa :-)
tak czy inaczej, ja jeszcze problemu z zadna plyta abita nie mialem i z
tym co mam teraz miec ich nie bede. imho be6 i be6-II sa za
skomplikowane dla przecietnego uzytkownika i dla tych ktorzy nie czytaja
jednej waznej strony w srodku instrukcji.

--
Pozdrawiam, Elmer.
"Gdy wypowiadamy sie, niewiele mowimy na poruszany temat i glownie