Re: Nagrywarka HP9200i i soft do niej

Autor: Bartek (bartek_at_coig.katowice.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 18:17:16 MET DST

"Andrzej J. Turowicz" <at_at_buchalter.com.pl> wrote in message
> Mam dwie HP9200i, uzywałem pod Win98 i byłem zadowolony, zwłaszcza z
> DirectCD które traktowało CD-ka jak dyskietke
> Eksploratorem można było przeciagać pliki, kasowac itd itp....
> Kupiłem Windows2000.
> Przy upgrade z Win98 na W2000 napisał że dll-e nagrywarki mu nie pasuja i
ja
> wyinstalował ...

a wiec tak

masz 2 mozliwosci jak zawsze :)

1) zainstalowac ponownie win98 i sie meczyc z niedogodnosciami tego systemu
:)
 to latwiejsze rozwiazanie itd itp

2) poczytaj sobie o problemach z nagrywaniem pod windows 2000 na
www.gal.prv.pl - warto wiedziec
tam rowniez znajdziesz kupe softu do nagrywania plytek
nie wiem czy wiesz ale poza DIRECT CD sa inne programy do pakietowki
a jest to
PACKET CD - CeQuadrata jak sie nie myle
InCD firmy Ahead producenta NERO ( to nalepszy program do palenia cd)

sprawdz czy ktorys z tych programow nie dziala poprawnie pod windows 2000
( jak sie nie myle sa free a nawet skoro dales 1500 zl za win2000 to dasz
jeszcze pare zlotych za licencje )

ja co prawda nie uzywam pakietowki ale po paru problemach z win2000 jestem
teraz bardzo zadowolony
i nie chce zmieniac systmow na nic innego ...

w razie czego pisz na pirva to postaram sie jakos pomoc

Bartek
bartek_at_coig.katowice.pl