Nagrywarka HP9200i i soft do niej

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 16:58:42 MET DST

Mam dwie HP9200i, uzywałem pod Win98 i byłem zadowolony, zwłaszcza z
DirectCD które traktowało CD-ka jak dyskietke
Eksploratorem można było przeciagać pliki, kasowac itd itp....

To mój drugi post w tym miesiącu na newsy, jak mi ktoś nie pomoże to mam
poważne kłopoty w pracy.
Praca nagrywarek HP jako stacje dyskietek udostepnione kompom w sieci
została zatrzymana. Całe BHP plików firmy było zorganizowane tak że kazdy
komp pisał swoje DOC-e i xlt-y na udostępniony naped CD_RW. Oparte to było o
AdaptecDirectCD, soft dołączony na kompakcie do nagrywarki przez HP i jet to
jedyny i podstawoey soft tego modelu.

Kupiłem Windows2000.
Przy upgrade z Win98 na W2000 napisał że dll-e nagrywarki mu nie pasuja i ja
wyinstalował.
Przy próbie instalacji napisał "soory", nie ma ServicePack 5 i NT nie
nadaje sie do instalacji.
Na stronie HP i Adapteca jest upgrade ale ono piszczy ze nie moze sie
zainstalować bo niema "Valid insatalation of current soft" - prawidlowej
instalacji softu nagrywarki.
I tak w koło Macieju.
Pisałem do HP, uprzejmie odpowiedzieli "You must recive a EasyCreator 4 with
boundled DirectCD"
Musisz odebrac EasyCreator 4, tam bedzie też i Adaptec DirectCD.
Na stronie HP jest to samo. Co mam robic. Czy ktoś mógłby, jeżeli ma soft
dla HP9200 wypalić mi płytke za która chetnie zapłacę. Chodzi o to by sie
zainstalował pod Win2000 bez grymasów.
W wrocławskim sklepie zapewniaja mnie "napewno, jak pan wróci z urlopu w
sierpniu" to juz napewno bedą mieli dla mnie upgrade softu. "przeciez HP nie
zostawi was na lodzie". Pewno tak, ale na dziś nagrywarki, ktore maja
zabezpieczać pliki firmy nie chcą prawidłowo działać.
Nie chce czekać do sierpnia, jest dopiero maj.

Umiem "podrzeźbic soft" tak aby nagrywarka zadziałała, ale jest to
niebezpieczne i narusza prawa autorskie. Nie mam pewności czy cos nie psuje
i gorzko bede żałował grzebactwa. Oszukuję instalatora jeżeli chodzi o
service pack i instaluje mi EasyCreatora 3.x. Direct Cd jest cwańszy, śmieje
sie ze mnie "instalation is not valid autorised" i kończy instalację. Nie
umiem tu "podrzeźbić".
A o tego DirectCD właśnie chodzi mi najbardziej.