Re: Nagrywarka HP9200i i soft do niej

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 18:24:20 MET DST

> sprawdz czy ktorys z tych programow nie dziala poprawnie pod windows 2000
> ( jak sie nie myle sa free a nawet skoro dales 1500 zl za win2000 to dasz
> jeszcze pare zlotych za licencje )
Nie, W2000 jako upgrade kosztuje trochę wiecej niz 1/3 tej ceny

> ja co prawda nie uzywam pakietowki ale po paru problemach z win2000 jestem
> teraz bardzo zadowolony
> i nie chce zmieniac systmow na nic innego ...
Też jestem zadowolony z w2k i dlatego "walczę" aby HPnagrywarka działała.

Najbardziej zależy mi na opcji DirectCD cdr-like-flopy
Wolałbym jednak oryginalne oprogramowanie HP bo wtedy jak coś nie działa to
mozna prosić o serwis.

Oczywiscie w ostateczności kupie inny soft, klopot w tym czy obsłuzy on
HP9200 pod w2000 tak jak EasyCreator i Direct CD.
Jestem do nich przyzwyczajony, a DitrectCd szczególnie przypadła mi do
gustu.