Re: BX-Master czy BE6-II

Autor: Mis (mis_62_at_hotmail.com)
Data: Sat 27 May 2000 - 13:44:13 MET DST

"Dentarg" <dentarg_at_freebsd.lublin.pl> wrote in message

> Ja bym kupil BF6 ... UDMA66 to taki bajer ... maly przyrost predkosci
> ... choc jednak jest ... BE6-2 jak wylaczy sie kontroler HPT to juz
> prawie fajna plyta ...
> Slyszalem niezbyt pochlebne opinie o BXmasterze od osoby ktorej opinie
> cenie ... mimo ze 20 innych osob mowilo mi ze jest super to bym nie
> kupil ;))
>
> pzdr,
> Dentarg
>
> --
> Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
> Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179

mam BE6v2 moim zdaniem to dobry wybor jesli nie masz za duzo kart do
wetkniecia.... problemy z ta plyta wynikaja glownie z konfliktow przerwan i
DMA.. mnie sie tego udalo uniknac od pierwszego wlozenia..... chc gdybym
kupowal jeszcze raz to bym pomyslal o strszej wersji...ma o jedem slot isa
wiecej.... akurat tego mi brak na moj modem do linuxa..... chodzi mi
wszystko OK, win 2k, win 98, i Suse 6.4.... osiem urzadzen IDE to jest cos o
czym warto pomyslec..... i chyba tansze to niz SCSI.... nie martwilbym sie
malym wzrostem predklosci na ATA 66 (ja tego nie mierzylem).... jakbys sie
zdecydowal to dokladnie czytaj instrukcje i popatrz na
alt.comp.periphs.mainboard.abit, i koniecznie zassaj najnowsze drivery....
jedyne co mam do zarzucenia tej plycie to troche nieciekawy uklad..... z
mojej obudowy musialem wyjac zasilacz bo siedzial niemal na procesorze.....
ale masz male szanse na kupno takiej samej..... :-))) ja swoja kupowalem w
Anglii....
drugiej plyty nie znam.....