Re: BX-Master czy BE6-II

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Sat 27 May 2000 - 00:34:56 MET DST

On Thu, 25 May 2000 00:00:31 +0200, "Paweł Handzlik" <phand_at_poczta.fm>
wrote:

>Jestem wlasnie na etapie kupna paru komponentow do kompa i mocno zastanawiam
>sie nad plyta gl.
>Poczatkowo stawialem na Abita BE6-II (zalezy mi na UDMA66 i latwej
>rozbudowie), ale z tego co widze na listach ludzie maja z nim mnostwo
>problemow.
>Moim drugim faworytem jest MSI BX-Master - tanszy, funkcjonalnie
>porownywalny, malo o nim negatywnych opinii (i chyba ma o 1 PCI wiecej niz
>Abit).
>Ktora z nich jest lepsza (do zestawu: cel ~500, Live! i TNT)?
>Prosilbym o opinie uzytkownikow!
> [...]
Ja bym kupil BF6 ... UDMA66 to taki bajer ... maly przyrost predkosci
... choc jednak jest ... BE6-2 jak wylaczy sie kontroler HPT to juz
prawie fajna plyta ...
Slyszalem niezbyt pochlebne opinie o BXmasterze od osoby ktorej opinie
cenie ... mimo ze 20 innych osob mowilo mi ze jest super to bym nie
kupil ;))

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179