Re: Abit BP6 - kłopoty.

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Sat 27 May 2000 - 13:11:39 MET DST

On Fri, 26 May 2000 16:50:02 +0100, "Marcin Bójko" <bojko_at_gazeta.pl>
wrote:

>Mam kłopty z kompem zbudowanym na Abit BP6. Komputer zawiesza mi się w
>dzikich momentach podczas wyświetlania grafiki. Zawiesza się czasem na
>3Dmark 2000, ale nie zawsze. Co ciekawe zawiesza się na nowszych
>sterownikach.
A na starszych nie ???

>Mam 3 karty graficzne - Creative 3D Anihilator, Elsa X^2 i Elsę Gladiac
>(prototyp). Żadna z nich nie działa prawidłowo - komp wiecznie wiesza się po
>zmianie karty graficznej. Nie udaje mi się odpalić testów 3D.
Wszytkie 3 karty dosc mocozerne ... moze sprobuj na jakims TNT2 ? Albo
czyms slabszym ?

>Co gorsza
>komp. zawiesza się też przy pewnych operacjach graficznych 2D i to w dziki
>sposób: jak nacisnę PrintScreen i włączę Photoshopa to wiesza się przy
>rozwijaniu menu - jak nie ma obrazka w clipboardzie to wszystko działa.
U mnie cyrki dzialy sie jak mialem hdd podlaczony do kontrolera UDMA66
;)), ale tylko z TNT2 U, za nic nie dalo sie wlaczyc transferow AGP 1x
lub 2x ... musialem miec wylaczone AGP i karta dzialala jak na PCI,
inne karty dzialaly OK ... ale GFa nie testowalem.
Chodzilo o jakis konflikt zasobow pewnie, ale nie zbyt mialem sile sie
z tym uzerac ...

>Puszczam to na Windows 2000 i Windows 98 SE - oba z takim samym skutkiem.
>Macie jakieś pomysły / doświadczenia z tym Abitem?
Mam doswiadczenia ... niezbyt fajne ... bo po zainstalowaniu 2
prockow, 256 ramu, 6 kart, w plycie strasznie siadalo napiecie.
Na prockach trzeba bylo ustawic vcore 2,3 V zeby nie spadalo ponizej
2,1. Zobacz motherboardmonitorem czy nie masz spadkow napieca.
Napiecie 3,3 tez strasznie mi spadalo (nawet ponizej 3,1V) jak
napakowalem duzo sprzetu w plyte ... moze byla to wina zasilacza, ale
nie sadze, bo z tym samym tez sam sprzet w BH6 i BE6-2 chodzil super
dobrze i zadnego spadku napiec nie bylo !!!

Ale jesli zawiesza Ci sie tylko na nowych driverach to problem moze
byc programow ... u mnie np pierwsze drivery do TNT2 nie dzialaly
poprawnie z dwoma procesorami pod win2k ... z jednym bylo ok ...

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179