Abit BP6 - k³opoty.

Autor: Marcin Bójko (bojko_at_gazeta.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 17:50:02 MET DST

Cze¶æ.

Mam k³opty z kompem zbudowanym na Abit BP6. Komputer zawiesza mi siê w
dzikich momentach podczas wy¶wietlania grafiki. Zawiesza siê czasem na
3Dmark 2000, ale nie zawsze. Co ciekawe zawiesza siê na nowszych
sterownikach.
Mam 3 karty graficzne - Creative 3D Anihilator, Elsa X^2 i Elsê Gladiac
(prototyp). ¯adna z nich nie dzia³a prawid³owo - komp wiecznie wiesza siê po
zmianie karty graficznej. Nie udaje mi siê odpaliæ testów 3D. Co gorsza
komp. zawiesza siê te¿ przy pewnych operacjach graficznych 2D i to w dziki
sposób: jak nacisnê PrintScreen i w³±czê Photoshopa to wiesza siê przy
rozwijaniu menu - jak nie ma obrazka w clipboardzie to wszystko dzia³a.
Puszczam to na Windows 2000 i Windows 98 SE - oba z takim samym skutkiem.
Macie jakie¶ pomys³y / do¶wiadczenia z tym Abitem?

Pozdrawiam
Marcin Bójko