Re: Odp: "Czas na komputer" TVP1

Autor: Tomski (tomzych_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 May 2000 - 23:20:30 MET DST

Witam

> Pojecie "MARKOWY KOMPUTER" w swiecie PC istnieje (ale Optimusy nie maja
> nim wiele wspolnego :-)) Markowe komputery to dla mnie np. Delle
<.....ciach.....>

Tak na pewno;) , u mnie w pracy zakupiono rowniez mARKOWY komputer firmy
Compaq- totalne badziewie.
Na poczatku nie dalo sie go wlaczyc, bo jakis gostek skladajacy sprzet
wsadzil zle procesor, nie wiem jak to zrobil ale zrobil :). A najciekawsze
jest to, ze przy tym mARKOWY sprzecie przy zawieszeniu sie kompa (tak, tak
mARKOWE
kompy tez sie wieszaja :) nie dziala RESET z obudowy, a wylacznika
sieciowego
z przodu brak :). Mozna go wciskac do woli i nic, brak jakiegokolwiek
rezultatu, no moze poza tym ze wisi on dalej :))). Przy zwisie pomaga
jedynie wylaczenie wtyczki z gniazdka, bo wylacznika zasilacza oczywiscie z
tylu rowniez nie ma.
 Skladak jest na pewno lepszym rozwiazaniem, ale pod warunkiem ze sie zna na
sprzecie, albo ma sie dobrego znajomego obeznanego w te klocki. Lepszym
wyjsciem jest kupno skladaka w malej firmie komputerowej (budzacej
zaufanie), ktora moze zapewnic serwis i pomoc osobom mniej zorientowanym w
temacie komputerow.

> Nie sadze jednak, zeby jakas polska firma produkowala komputery,
ktore
> moglyby aspirowac do miana "KOMPUTERA MARKOWEGO" :-(
>
>muflon

Pozostaje kwestia czy aby osobie prywatnej potrzebny jest MARKOWY komputer?
Dla osoby chcacej sie chwalic swoim portfelem, a nie zasadnoscia posiadania
takiego czy owego sprzetu - na pewno tak
Dla osoby chcacej wycisnac jak najlepsze parametry kompa przy jednoczesnie
rozsadnej cenie,
takie rozwiazanie nie wchodzi w gre. Gdyz za mniejsze pieniadze albo za te
same
ma sprzet o niebo lepszy.
A dla firmy ... ale to juz inna historia.

Pozdrawiam

          Tomasz Zych
  tomzych_at_poczta.onet.pl