Odp: !!! J....... Plus GSM !!!

Autor: VomitroN (vomitron_at_polbox.com)
Data: Sat 27 May 2000 - 06:48:06 MET DST

Użytkownik Janusz Szumowski <JSzumowski_at_eranet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:pbqX4.340
17$zA1.809008_at_news.tpnet.pl...

> Koledze chodzilo o cennik.Widziales kiedys cennik Ery z
informacja o 5
> sek.free ???

A czy zauwazyles bym tak twierdzil?Faktycznie jest tak jak
rzekles.
Ja mowie o fakcie ze slad takiej uslugi w ogole zaistnial w
postaci wydruku na zyczenie z przeprowadzonych rozmow obsluzonych
przez operatora.
Wydalo mi sie iz Stenowi chodzi o to iz optycznie usluga pieciu
sekund nie byla nigdzie w Erze widoczna wiec tym samym latwiejsza
do zlikwidowania.Tak to zrozumialem ale byc moze zbyt opatrznie.

> Wstyd mi bylo zabierac glos w takim watku ze wzgledu na jego
temat ,

Jak wstydzisz sie jakiejs czynnosci ktora robisz oznacza to ze
90% populacji ma ten sam powod do wstydu :)))))))

>dlatego go zmienilem.Ja naprawde lubie Plusa...;-)))

Zrobilem dokladnie to samo.Przy czym obaj operatorzy obslugiwali
mnie przez ostatnie kilka lat rownolegle.Era juz tego nie robi.

--
 VomitroN * vomitron_at_polbox.com