Re: "Czas na komputer" TVP1

Autor: BodekJ (Bodek_at_jerzyk.prv.pl)
Data: Sun 28 May 2000 - 23:37:27 MET DST

[...]
| Tak na pewno;) , u mnie w pracy zakupiono rowniez mARKOWY komputer firmy
| Compaq- totalne badziewie.
[...]
Kupując markowy komputer nie należy oszczędzać pieniędzy, tak jak to robi
wiele firm.
Przecież nic nie stoi na przeszkodzie żeby zamówić IBM-a z procesorem PIII
600 i GeForce-m oraz wielgachnym dyskiem.
O cenę takiego cuda nie pytajcie.
[...]
| Skladak jest na pewno lepszym rozwiazaniem, ale pod warunkiem ze sie zna
na
| sprzecie, albo ma sie dobrego znajomego obeznanego w te klocki. Lepszym
| wyjsciem jest kupno skladaka w malej firmie komputerowej (budzacej
| zaufanie), ktora moze zapewnic serwis i pomoc osobom mniej zorientowanym w
| temacie komputerow.
Kupowanie składaka ma rację bytu bo powstaje komputer szyty na miarę, ale
pod jednym warunkiem że ten co go zamawia zna się na hardware i nie da się
oszukać. Co do małych firm to nie zalecał bym (firma może już nie istnieć
zaczym skończy się gwarancja) , zresztą pracownicy tych firm z reguły nie są
orłami w branży komputerowej.
[...]
Całkowicie się zgadzam.

Bogdan W. Jeż