Odp: !!! J....... Plus GSM !!!

Autor: Janusz Szumowski (JSzumowski_at_eranet.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 10:01:25 MET DST

Użytkownik VomitroN w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Widocznie od niedawna korzystarz z uslug tego operatora.Kiedys
> piec sekund figurowalo w wykazie rozmow.

Koledze chodzilo o cennik.Widziales kiedys cennik Ery z informacja o 5
sek.free ???
Wstyd mi bylo zabierac glos w takim watku ze wzgledu na jego temat , dlatego
go zmienilem.Ja naprawde lubie Plusa...;-)))

--
Serdecznie pozdrawiam z Grajewa
Janusz Szumowski      +48602335130