Re: kilka prockow w sieci

Autor: //Sulaco// (sulaco_at_polbox.com)
Data: Fri 26 May 2000 - 09:36:47 MET DST

> A jednak ! Problem jest dosc zlozony; odsylam do HOWTO (adres nizej)
pisze,
> oprocz typowo praktycznych rozwiazan, sporo o rownoleglym przetwarzaniu.
ciachu...

nie wiem czy rozumiesz o co chodzi?
wiem ze jest mozliwosc przetwarzania czesci program, danych na kilku komp,
sprawdzalem to na LightWave przy liczeniu animki - liczyly to 4 kompy
polaczone zwykla siecia, na jednym byl odpalony LW i przesylal pojedyncze
klatki do liczenia pozostalym komp i zbieral to wszystko do qpy
byc moze jest mozliwe pociecie np quaka na kawalki( np dwiek, graf, serwer,
ai) i przeslanie kazdej czesi do innego komp ale np zbieranie danych i ich
sumowanie aby uzyskac efek koncowy tzn plynna i pelnowartosciowa gre jest na
dzien dzisiejszy nie do wykonania,
moze w przyszlosci gdy przepustowosc sieci bedzie taka sama jak
przepustowosc magistrali wew komp ale nie teraz...

--
> Lukasz Goralczyk
> http://student.uci.agh.edu.pl/~liku
zdrow