Re: kilka prockow w sieci

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 19:43:03 MET DST

//Sulaco// <sulaco_at_polbox.com> wrote:
> lepsze.
> nie wiem jak Ty sobie to wyobrazasz ale IMHO JEST TO NIE MOZLIWE!!!

A jednak ! Problem jest dosc zlozony; odsylam do HOWTO (adres nizej) pisze,
oprocz typowo praktycznych rozwiazan, sporo o rownoleglym przetwarzaniu.

HOWTO dla linuksa (nie wiem, czy takie cos istnieje pod NT, zapytaj (to do
autora pierwszego postu) na grupie o NT):
http://howto.tucows.com/otherhowto/Parallel-Processing-HOWTO
Jakies 180kB czystego tekstu. Warto poczytac z samej ciekawosci :).

--
Lukasz Goralczyk
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku