wentylator od K6-2

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 19:46:25 MET DST

  Mam problem z wentylatorem, jest po prostu za głośny. Nie ma obecnie
sensu kupować cichego dysku, skoro nawet po odłączeniu mojego
Caviara nic się nie zmienia. Na moim wentylatorze pisze chyba
tylko "Made in China", czy możecie polecić mi lepszy wentylator?
Czym ma się charakteryzować (jakieś parametry?) ? Czy jest jakiś
sposób na sprawdzenie, czy to ten, czy drugi (zasilaczowy) wentylator
tak wyje? Oczywiście bez uszkodzenia procesora...
  Aha, jeszcze jedno - wymiana wentylatora polega na wykręceniu 4
śrubek, przełożeniu i włożeniu tych śrubek? Nie śmiejcie się,
jestem programistą, a to problem sprzętowy ;-)

PS. K6-2 500, AOpen AX59-Pro