Re: wentylator od K6-2

Autor: sat (satriani_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 21:20:16 MET DST

Witam

"Jacek Popławski" <jp_at_ulgo.koti.com.pl> wrote in message
> Mam problem z wentylatorem, jest po prostu za głośny. Nie ma obecnie
> sensu kupować cichego dysku, skoro nawet po odłączeniu mojego
> Caviara nic się nie zmienia. Na moim wentylatorze pisze chyba
> tylko "Made in China", czy możecie polecić mi lepszy wentylator?
> Czym ma się charakteryzować (jakieś parametry?) ? Czy jest jakiś
> sposób na sprawdzenie, czy to ten, czy drugi (zasilaczowy) wentylator
> tak wyje? Oczywiście bez uszkodzenia procesora...

tak mozna na chwile zatrzymac podczas pracy komputera jeden z tym
wiatraczkow
i wtedy przekonasz sie ktory z nich tak chalasuje

> Aha, jeszcze jedno - wymiana wentylatora polega na wykręceniu 4
> śrubek, przełożeniu i włożeniu tych śrubek? Nie śmiejcie się,
> jestem programistą, a to problem sprzętowy ;-)

a wiec sprawa wyglada tak ze ten wentylotor kalada sie z riadiatora i
wiatraczka
to wiatraczek jest przykrecony na 4 srubkach do radiatora
a z kolei radiator jest przymocowany bezposrednio do gniazda na ktorym
usadowiony jest procesor. przymocowanie to jest za pomoca sprzyny plaskiej.
no nie wiem jak to wytlumaczyc
i jest tam tez taki zaczep, ktory jak nacisniesz to sciagniesz radiator

nalepiej polecilbym jakis Cooler na tzw lozyskach kulkowych
ale tak naprawde to ciezko je spotkac
mysle ze jezeli przedstawisz swoj problem w sklepie komputerowym to napewno
poradza Ci cos odpowiedniego
i pamietaj jedno, nie zaluj na to pieniedzy
bo jezeli kupisz szajs to za kilka miesiecy sytuacja sie powtprzy

pozdrawiam

> PS. K6-2 500, AOpen AX59-Pro

AMD rulez !

Wojciech Kolodnicki