Re: windows millenium :))

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 19:29:49 MET DST

Sten said:

> Wlasnie juz zainstalowalem Me 2525 (na SE), zadnych problemow przy
> instalacji.
> Ale jak to z windowsem przydalo by mi sie jeszcze 64 MB RAMu (do 128).

A ja po przygodach (jakis miesiac temu) z wersja 2491 dalem sobie na razie
spokoj.
Na moim sprzecie (K62-450, 96 MB RAM), wywalil sie jeszcze przed koncem
instalacji :)))
Zaraz po wykryciu i zainstalowaniu urzadzen, na dzien dobry dostalem "blad
ochrony..." (jeszcze przed pierwszym uruchomieniem) . Na szczescie juz
dzialal tryb awaryjny i po recznym wyrzuceniu i zainstalowaniu sterownikow
sytemowych uruchomil sie :)). Ale po parunastu minutach - zwis he he. I to
na razie tyle :). Moze nowsze wersje lepiej chodza, ale na razie Win2k rulez
:).

Pzdr.
hattab_at_poczta.onet.pl