Re: List do Gazety Wyborczej

Autor: Jacek Fidot (fidot_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 13:16:33 MET DST

czesc,
moim zdaniem TPSA nie ma interesu w obnizeniu cen dostepu do internetu. Jest
w naszym kraju monopolista i wyzsze ceny rownaja sie wiekszym dochoda firmy.
Wogole to TPSA bardzo , ale to bardzo mnie drazni. Bardzo bym chcial, zeby
jakas inna firma (np.Netia) przytarla im nosa. Jednak wiem, ze jest to
raczej nie mozliwe. Uwazam, ze drogi dostep do internetu spowalnia rozwoj
naszego kraju. Nalezalo by z tym cos zrobic. Pozdrawiam.

--
fidot_at_zeus.polsl.gliwice.pl
ICQ: 21485054