Re: ABIT BF6 a wiatrak

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 13:17:48 MET DST

> przejsciowka ??????
>
> przeciez w tej plycie pomiar temperatury dokoknuje sie przez osobno
> podlaczany do plyty czujnik, ktory z jednej strony nalezy przykleic do
> radiatora procka a z drugiej wetknac do odpowiedniego pinu na plycie,
> sam mam BE6, kumplowi sprzedawalem BF6 i zawsze to dzialalo oki
> poz.

Widze, ze nie doczytales instrukcji ....:)

CPU Temperature pokazuje odczyt temp. z diody termicznej umieszczonej
w procku. Tansze przejsciowki czasami nie przekazuja tego sygnalu plycie.

A czujnik, o ktorym wspominasz, mozesz sobie przykleic gdzie zechcesz
(dysk, grafika, CPU) mozesz sobie nawet mierzyc goraczke. Odczyt z niego
pokazywany jest jako System Temperature 2
]
Roger