Odp: Savage4 Pro

Autor: Gonzo (gonzo_at_mikro.siec.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 00:48:34 MET DST

Użytkownik Wojtek Piasecki <piacho_at_hermes.umcs.lublin.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:392A7B1F.67E_at_hermes.umcs.lublin.pl...
> Czesc!
>
> Mam komputer z procesorem AMD K6-2 400Mhz na plycie Gigabyte z chipsetem
> ALi 1542 (GA-5AA) i 64 MB RAMu. Na razie mam starego S3 Virge na PCI.
> Chcialby kupic cos na AGP. Zatanawialem sie nad karta Savage4 Pro z 16
> MB pamieci. Komputera glownie uzywam do pracy i do ogladanie telewizji
> przy uzyciu karty TV. Czasami lubie w cos pograc (np. Quake).Czy karta
> Savage4 zda egzamin przy takiej konfiguracji?

Proponuje od razu zmienic plyte na jakas z chipsetem intela lub via.
Nie wiem jak innym ale mi nie udalo sie ani razu uruchomic agp-texturingu na
chipsecie ali i sis, co powodowalo notoryczne wieszanie gier 3d przy
karatch
na agp.
Gonzo