BE6-II Dziwne zachowanie kompa

Autor: Jacek (jacek_at_itma.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 24 May 2000 - 10:31:47 MET DST

Witam.
W moim komputerze znajduje się
BE6-II, C566_at_833, IBM 18GB DMA 66, V3400TNT, AWE 64, 3x 64MB PC100, CD
LG 32x.
Komputer zachowuje sie bardzo dziwnie od momentu zalozenia BE6-II.
Wczesniej z BE6 (pierwsza wersja tej plyty) nie bylo zadnych problemow.
Od kilku dni ma miejsce nastepujaca sytuacja. Przychodze do domu
wieczorem i chce wlaczyc kompa. Pstrykam przyciskiem na obudowie i nic -
komputer nie startuje. jest calkowicie martwy - zadnych znakow zycia.
Wyjmuje wtyczke z akara i wkladam ponownie. Wlaczam przycisk na obudowie
i komputer startuje. Startuje ale z wiszaca klawiatura - wszsytkie
kontrolki na klawiaturze sie swieca i klawiatura nie dziala. Wylaczam
komputer wyjmuje wtyczke od klawiatury i wkladam ponownie do komputera.
uruchamiam kompa i wszystko chodzi OK. Pozniej moge komputer resetowac,
bootowac dowolnie - komputer przez caly wieczor pracuje poprawnie.
Klawiature mam wlaczona poprzez przjsciowke PS/2.
Mam bios RV.
O co tutaj chodzi? W zyciu nie widzialem aby komp sie w taki sposob
zachowywal.
Czy to wina BE6-II? Czy powinienem ja zaniesc do serwisu?

J.Czajka