Re: Odp: Konfiguracja DVD - dosc dlugie

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com)
Data: Wed 24 May 2000 - 03:41:49 MET DST

Halleck wrote:
> TYLKO karta dekodująca !! Jakość wyjść TV z kart grafiki nie jest
> powalająca - do Quake wystarczy, ale nie do DVD. Z karty dekodera masz
> wyjście na monitor (zależy od typu) oraz wyjście video out + SPDIF (cyfrowe)
> + inne (zależy od producenta) czyli jeżeli masz dodatkowo wzmacniacz z
> wejściem AC3 to paluszki lizać..
Tylko zastanow sie czy jak chcesz wysokiej jakosci obraz to nie lepiej
kupic "stacjonarny" odtwarzacz dvd (szczegolnie, ze najtansze modele
kupisz za cene zestawu dvd-rom + dekoder).. Chyba, ze trzymasz kompa
zaraz przy telewizorze (u mnie i tak nic wiekszego niz tv20" sie nie
zmiesci:) Powiem Ci, ze od biedy da sie ogladac dvd na p2-233 +
PowerDVD.. i nawet niezle to dziala.. Poza tym jakosc z softwarowych
dekoderow nie jest wcale taka kiepska, a przy kompie z p3 i jakas
nowoczesna karta graficzna to wydawanie szmalu na sprzetowy dekoder
troche mija sie z celem (np p3-450 + karta grafiki na ati rage 128 daje
doskonala jakosc obrazu)
Chociaz dla mnie ogladanie dvd na kompie pomalu sie konczy, bo moje
starusienkie Hitachi gd-2000 nie bardzo ma ochote odczytywac plytki dvd,
a wydawanie kasy na nowy naped mija sie z celem (wypozyczanie filmow na
dvd jest troche drogie, a same filmy sa 2x drozsze od vhs.. no chyba, ze
wydadza wkoncu star wars na dvd:).. lepiej juz kupic cd-rw:>

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming