Odp: Konfiguracja DVD - dosc dlugie

Autor: Halleck (halleck_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 15:49:08 MET DST

Użytkownik Genic <grzes_n_at_hogart.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:rmvW4.19619$zA1.493206_at_news.tpnet.pl...
> Cześć.
> Planuję zakup napędu DVD. Chciałbym z niego odtwarzać na telewizor. Mam P3
> 500_at_667 + Matrox G400 32 single-head, więc bez wyjścia TV. Pytanie:
> Co jeszcze muszę dokupić, żeby to pożądnie działało. Z jednej strony
> słyszałem, że powyżej P2 350 dekoder sprzętowy jest niepotrzebny, inni
> (firma w której kupiłem kompa, więc może chcą mnie naciągnąć na dekoder)
> mówią, że softdekodery dają dużo gorszy obraz.

TYLKO karta dekodująca !! Jakość wyjść TV z kart grafiki nie jest
powalająca - do Quake wystarczy, ale nie do DVD. Z karty dekodera masz
wyjście na monitor (zależy od typu) oraz wyjście video out + SPDIF (cyfrowe)
+ inne (zależy od producenta) czyli jeżeli masz dodatkowo wzmacniacz z
wejściem AC3 to paluszki lizać..

> Druga sprawa to podłączenie telewizorka -- czy można jakoś rozdzielić
sygnał
> z wyjścia VGA, żeby szedł na TV i monitor jednocześnie?

Przy sprzętowym dekoderze DVD sprawa jest załatwiona, przy soft dekoderze
możesz dokupić konwerter sygnału VGA na TV.

>Czy gdybym kupił
> kartę tunera TV, to z jej wyjścia S-VHS mógłby wychodzić sygnał z DVD (po
> zdekodowaniu programowym)???

Nie, Nie, Nie, Nie

Halleck