Re: PROBLEMY Z NAGRYWANIEM !!!

Autor: Hallucinogen (chlop_at_promail.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 22:04:45 MET DST

Otoz posiadam nagrywarke SAMSUNG SW-206, na AMD K6-2 500 i 64 MB DIMM 100
> Mhz, od okolo tygodnia mam problemy z nagrywaniem plyt . Wczesniej
wszystko
> dzialalo bez zarzutu, a nagrywarka ma 5 miesiecy. Program jakiego uzywam
> NERO v.4083. Przy probie nagrania kompaktu
> po okolo 20 % nagrywarka zaprzestaje zapisu i wyswietla sie blad " Write
> Error

Czesc.
Ocen dokladnie czy zawsze jest to ten sam odcinek przy zapisie plytki
Jezeli tak to pewno zacina prowadzenie lasera lub cos podobnego no
i jezeli masz na gwarancji to reszte wiesz. Mialem takie same objawy oddalem
do serwisu i jak na razie czekam.