HDTach i Barracuda na BE6-II

Autor: Grucha (grucha_at_wsi.edu.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 14:07:06 MET DST

Witam
Zadziwily mnie wyniki testow dysku Seagate Barracuda 20 GB HDTachem w wersji
2.52.
O ile nie mialem zaufania do Sandry2000 to i tutaj rozczarowalem sie
osiagami. Zarowno min, max i srednia predkosc to ok 7,2 Mb/sec, a czas
dostepu 10,8 ms. Dysk podpiety do BE6-II na zwyklym IDE (nie UDMA 66) w
trybie UDMA 33. Wydaj mi sie ze to za malo (w niektorych recenzjach 23
MB/sec), prosilbym wiec o sugestie lub/i wyniki porownan tego i innych
dyskow.

Pozdrowienia - Grucha