Re: kilka prockow w sieci

Autor: //Sulaco// (sulaco_at_polbox.com)
Data: Mon 22 May 2000 - 12:06:31 MET DST

> mniej-wiecej tak, tyle ze nie chodzi tu o kwaka i maszyny sa troche
lepsze.
> orientujesz sie czy jest cos takiego pod nt

czyli, jesli rozumiem, chodzi o cos podobnego do multiprocesorowej jednostki
ale opartej na sieci ???
nie wiem jak Ty sobie to wyobrazasz ale IMHO JEST TO NIE MOZLIWE!!!
mozesz w sieci podzlecac innym kompom zadania do wykonania a nastepnie
zbierac dane do qpy (np LightWave i rendering w sieci, SETI itp) ale nie
mozesz budowac jednego procesora na sieci - no chyba, ze wydajnosc sieci
bedzie podobna do wewnetrznej wydajnosci proca bo inaczej nie wyobrazam
sobie przeyslania zawartosci rejestrow, pamieci podrecznych, w ogole wynikow
operacji logicznych jako takich pomiedzy procesorami tak polaczonymi

> pozdr, siur

zdrow

mAREK