Re: karty graficzne z wyjsciem na TV

Autor: Romek (romekj_at_softsystem.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 10:37:59 MET DST

> 2. elsa victory erazor(PCI)- tu jest problem z czestotliwoscia
odswierzania.
> karta nie ma osobnego sterowania wyjsciem na monitor i na TV, wiec aby
> wysterowac Telewizor wymagana czestotliwosc odswiezania to 50Hz. niestety
> karta moze zejsc tylko do 60Hz. co tu zrobic? HzTool itp. nie pomaga.

Ja mam podobnie z karta ASUS 3000. Nie da sie podlaczyc naraz televizora i
monitora bo odswiezanie skacze na 60Hz i obraz na telewizorze glupieje.
Dopiero jak odlacze monitor to odswiezanie dopasowuje sie do telewizora
(50Hz) i jest ok.
Jesli musisz miec obraz jednoczesnie na TV i monitorze to ciezka sprawa mi
jak dotad nie udalo sie tego osiagnac.
Pozdrawiam.
Romek.