karty graficzne z wyjsciem na TV

Autor: kaper (kaper_at_promail.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 07:40:17 MET DST

mam dwa problemy jakie pojawily sie przy robieniu pracy przejsciowej (jest
to przygotowanie stanowisk audiowizualnych i opracowanie oprogramowania
matematycznego.
klopot jest z tym podlaczeniem telewizorow...
dostalem dwie karty z wyjsciami TV, ale z zadna nie moge dojsc do ladu
1. s3 virge gx/2 (AGP) z wyjsciem TV. do tej karty nie mam sterownika pod
zaden system a urzadzal by mnie driver pod W95, W98, wiem, ze musi pojawic
sie dodatkowa zakladka(TV) w oknie wlasciwosc ekranu, a sterowniki dostepne
na roznych darmowych plytach nic nie daja. szukalem na stronie producenta i
nic... mozecie mi jakos pomoc? gdyby byla mozliwosc przeslania mailem to
prosze wczesniej podac rozmiar pliku, a ja podam konto ktore bedzie w stanie
odebrac przesykle.
2. elsa victory erazor(PCI)- tu jest problem z czestotliwoscia odswierzania.
karta nie ma osobnego sterowania wyjsciem na monitor i na TV, wiec aby
wysterowac Telewizor wymagana czestotliwosc odswiezania to 50Hz. niestety
karta moze zejsc tylko do 60Hz. co tu zrobic? HzTool itp. nie pomaga.
Prosze o pomoc.
Pozdrawiam, Krzychu