Re: # Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: Angel Ares (ares666_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 09:20:51 MET DST

"Karol Michalak" <orient_at_ichf.edu.pl> wrote in message
: Wyjedź. Życzę Tobie tego z całego serca :-). Tylko proszę Ciebie, abyś
: nie wycierał sobie gęby Polską. Co do niejakiego Madafaka, to jest to
: typowy przedstawiciel Polonii (tej z Jackowa i okolic). Niewykształcony
: tyrający na jakiś dorywczych pracach, ciągle w strachu przed urzędem
: imigracyjnym, obywatel III kategorii. Za to ciągle szukający
: potwierdzenia tego, że dobrze zrobił emigrując, oczy gotowi wydrapać,
: jeżeli się jemu powie, że jest inaczej. Ze względu na te właściwości
: omijałem szerokim łukiem owych osobników i całą Polonię w ogólności. I
: tak robi prawie każdy, kto wyjeżdza, pracuje legalnie w swoim zawodzie
: za odpowiednie pieniądze. Bo ani z takim pogadać, a i wstyd z takim się
: zadawać.

Drogi Karolu i Panno, Ktora Zaczela Ta Dyskusje.
Wszyscy wiemy, ze zycie gdziekolwiek nie jest bajka - ot po prostu.
Gdzieniegdzie jest lepiej albo gorzej. Dlatego nie ma co dzrzec szta, ze
amerykanie sa tacy czy inni. NIKT WAM NIE KAZE TAM MIESZKAC!!!(krzyczalem).
Bardziej polecam Australie, Nowa Zelandie a sobie zycze Amsterdam (kocham to
miasto). To ze amerykanie sa glupi na maxa, znaja tylko maly odcinek swej
pracy(max specjalizacja, np wsrod naukowcow i inzynierow) jest wiadome
raczej od dawna, ale to pozwala na ruchy w gospodarce i manipulacja takimi
ludzmi - u nas oprocz telewizji "edukacyjnej" bylo wojsko i wodka. Co do
amerykanow super przykladem ich rozwoju jest teledysk Fat Boy Slim'a "Right
Here Right Now", gdzie jest ukazana droga cywilizacji widziana okiem
amerykanskim - ten koles na koncu - piekny przyklad:)). Jednak jak to bywa w
zyciu nie nalezy uogulniac - gdyz gdyby tak bylo to przeciez kazdy polak to
zlodziej samochodow i wogole fe. A jednak niektorzy (np. niemcy, holendrzy),
ktorzy _mogliby_ tak myslec raczej postrzegaja mnie, nas , polakow, w
zupelnie normalnym swietle i chwala im za to. Chociaz ja tez mam uprzedzenia
i do amerykanow i do niemcow i do francuzow to staram sie nie uogolniac. Mam
nadzieje ze nasze dzieci nie beda mialy takiego problemu.

pozdro AA

--
Member of tekktura.art.pl
User of #techno.pl