Re: # Chcę wyemigrować z Polski na

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 16:47:21 MET DST

Angel Ares wrote:

> [...]
> : omijałem szerokim łukiem owych osobników i całą Polonię w ogólności. I
> : tak robi prawie każdy, kto wyjeżdza, pracuje legalnie w swoim zawodzie
> : za odpowiednie pieniądze. Bo ani z takim pogadać, a i wstyd z takim się
> : zadawać.
>
> Drogi Karolu i Panno, Ktora Zaczela Ta Dyskusje.
> Wszyscy wiemy, ze zycie gdziekolwiek nie jest bajka - ot po prostu.
> Gdzieniegdzie jest lepiej albo gorzej. Dlatego nie ma co dzrzec szta, ze
> amerykanie sa tacy czy inni. NIKT WAM NIE KAZE TAM MIESZKAC!!!(krzyczalem).

Szanowny AA. Proszę wskazać mi miejsce w którym pisałem coś na temat
Amerykanów. To, że nikt nie nakazuje mi tam mieszkać jest mi wiadome, co
powinieneś łacnie wydedukować na podstawie mojego adresu e-mail.

> Bardziej polecam Australie, Nowa Zelandie a sobie zycze Amsterdam (kocham to
> miasto). To ze amerykanie sa glupi na maxa, znaja tylko maly odcinek swej
> pracy(max specjalizacja, np wsrod naukowcow i inzynierow) jest wiadome
> raczej od dawna,

Smolisz jakieś głupoty. Nie zauważyłem aby Amerykanie byli jakoś
szczególnie głupi. Naród jak inny. Jedyne co można było zauważyć to brak
wiadomości ogólnych (co wynika ze sposobu kształcenia) i zamknięcie na
własne sprawy. No może jeszcze to, że się nie przejmują potrzebami
innych osób (specyficzne, wymagało by dłuższego rozwinięcia).

> ale to pozwala na ruchy w gospodarce i manipulacja takimi
> ludzmi - u nas oprocz telewizji "edukacyjnej" bylo wojsko i wodka. Co do
> amerykanow super przykladem ich rozwoju jest teledysk Fat Boy Slim'a "Right
> Here Right Now", gdzie jest ukazana droga cywilizacji widziana okiem
> amerykanskim - ten koles na koncu - piekny przyklad:)).

Nie znam. Nie będę polemizował.

> Jednak jak to bywa w
> zyciu nie nalezy uogulniac - gdyz gdyby tak bylo to przeciez kazdy polak to
> zlodziej samochodow i wogole fe.

A robisz to parę wierszy wyżej :-P

Pozdrawiam

Karol