Re: Celeron 8x66 na 100 MHz

Autor: Dawid 'Grendel' Krysiak (progrocker_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 20:51:07 MET DST

"wildi" <wildi_at_poczta.onet.pl> wrote

(CIACH: moje o pismach dot. upgradeów)
> Chopie...????
> Gdzie ty pracjuesz...????
> Moze sa jeszcze wolne etety...???

Pisanie pism jest OBOWIĄZKIEM pracownika, który nie ma możliwości
podejmowania samodzielnych decyzji finansowych. Oczywiście nie jest normą
odpowiadanie pozytywne na takie pisma (ustawa jest tak głupio napisana, że w
większości firm obowiązuje zasada o tworzeniu funduszy remontowych, ale
funduszy na "remonty" sprzętu już nie, mimo, iż komputery stanowią przecież
majątek trwały).
Ale taka pisanina daje następujące efekty:

1. Szef ma świadomość twojego zaangażowania w pracę (zwłaszcza jeśli wasze
pismo obfituje w slogany w stylu "uważam za konieczne dla usprawnienia
działania..." bla,bla,bla).
2. Uświadomisz szefowi (oczywiście zakładam, że o komputerach wie on tyle
ile potrzebne jest aby go włączyć- wtedy takie uświadamianie jest
konieczne! ), że zakłócenia pracy systemu teleinformatycznego są spowodowane
nie twoim niedbalstwem, ale z powodu zapóźnienia technologicznego. W efekcie
nie będziesz słuchał 5 razy na godzinę "co pan znów zrobił z tymi
komputerami, że nie chce mi się zadekretować" i odpowiadał "proszę poczekać
cierpliwie - komputer potrzebuje chwili czasu, aby przetworzyć dane i
zapisać je na dysku - proszę nie wciskać tak pochopnie 'Escape'a".

Grendel

Ps.
Właśnie zdobyłem wykształcenie pedagogiczne, które mam zamiar ukierunkować
na sprawy okołokomputerowe (może to będzie spokojniejsza praca ;-) - czy
ktoś miał jakieś doświadczenia w tej dziedzinie (korepetycje, lekcje w
szkołach, szkoły prywatne itp.)?