Tuner Zoltrix TV MAX, instalacja

Autor: Pawel W (pawelw_at_zglubin.kghm.com.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 07:48:19 MET DST

Witam

Czy zby zainstalowac Zoltirxa TV MAX nalezy uzyc jakis tajemnych trickow ?

Probowalem, wszystkich jakie sa mi znane, ale nie pomoglo. Oczywiscie
probowalem wszystkie sterowniki jakie znalazlem w sieci ale zawsze efekt ten
sam :

-Win 98 SE:
-Plyta na chipsecie ALI (moze to jest przyczyna ?, chociaz zainstalowany
update dla plyty)

Po restarcie Plug & Pray wykrywa PCI Multimedia Device, i prosi o
sterowniki, wiec podaje odpowiednia sciezke gdzie znajduja sie wszytkie
pliki *.inf (m.in. bt848*.inf), lecz windows twierdzi ze nie znalazl tam
zadnych driverow do tego urzadzenia. To dla zwyklych driverow VXD, zoltrix
pisze wyraznie ze drivery sa co prawda dla 95 ale dzialala pod 98, nie
suportujac tylko web-tv.

Najdziwniwjsza rzecza dla mnie jest fakt iz windows informuje mnie ze w
danej lokalizacji brak jest sterownikow dla tego urzadzenia.

Uzywalem oczywiscie zalecanego NUKEbt848.exe w celu wyczyszczenia rejestru.
Probowalem instalowac rowiez recznie po przez dodaj nowy sprzet ale efekt
identyczny.

NA stronie zoltrixa jest tez driver w nowej promowanej przez microsoft
technologi WDM, lecz winows informuje ze drivery nie sa napisane dla mojego
sprzetu, i po probie kontynuacji nastepuje twardy zwis (lacznie z myszka)

Dzieki

Pawel Wozniczka