Re: Nowa odmiana wirusa I Love YOU ..

Autor: Piotr Bieganski (chlorek_at_icslab.agh.edu.pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 23:41:49 MET DST

> Jakby kolega nie zauwazyl to w swiecie linxa nie istnieje takie pojecie
jak
> 'wirus' ze wzgledu na jego specyficzna architekture. O wirusach mozemy
mowic
> tylko pod Win'em i Mac-ami.
> A tak wogole to moze bysmy skonczyli ten topic ?

Mozecie skonczyc, ale musze jeszcze wtracic, ze slyszalem o dwoch
przypadkach. Nie jestem w tej chwili pewny, czy chodzilo o Linuxa, czy o
jakiegos Unixa. Jeden z wirusow byl chyba na powaznie, a drugi napisal ktos
dla celow eksperymentalnych. Wirus informowal o swojej obecnosci w systemie
i pozwalal sie bardzo prosto "wyinstalowac".

hcl