Re: i810

Autor: mchrom_at_sgh.waw.pl
Data: Mon 22 May 2000 - 23:31:24 MET DST

Dnia Mon, 22 May 2000 22:32:12 +0200, "Lomax"
<zymronspam_at_poczta.onet.pl> napisal:

>Jak byscie ocenili chipset i810?
>Wiem ze BX jest uznawany za najlepszy, ale czy 810 ma jakies szczegolne
>wady?

zmontowalem na tym chipsecie kilka kompow /konkretnie to 4/ i uwazam,
ze jest on oczywiscie ubozszy niz BX, ale do prostych zastosowan - np.
pakiet office jest on bardzo dobry. Osobiscie posiadam BX i
subiektywnie rzecz biorac uwazam, ze jest stabilniejszy i
wydajniejszy. Ale poniewaz mam alergie na wszelkie VIA i tp, to uwazam
ze do wspomnianych celow i810 jest wystarczajacy, zas jego oczywista
zaleta jest niska cena.
Michal H. Chrominski <mchrom_at_sgh.waw.pl>
ICQ# 21895620 Warszawa