Zwisy niekontrolowane - prosba o pomoc

Autor: Jakub Mista (Jakub.Mista_at_bph.pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 10:12:37 MET DST

Czesc,

Moze ktos mi poradzi co mam zrobic. Otoz mam plyte Asus P2B (bez F) z
najnowszym biosem. Ostatnio zmienilem procesor na PIII 600 i dolozylem dysk
IBM 20GB 7200, a mialem juz Segate Medalist 6 GB UDMA33. Ucieszylem sie, ze
wszystko dziala ladnie i szybko az tu nagle zaczely sie zwisy, niebieskie
ekrany itp. Testy pod W98 nie wykazuja zadnych nieprawidlowosci. Ten nowy
dysk mam wpiety jako slave na pierwszym kanale razem ze starym. Czy istnieja
jakies zalecenia co do konfiguracji dyskow U66 na plytach z U33 i czy w
ogole problem lezy w dyskach?

Pozdrowienia
Qba