Re: Czesc experci! Mam problem może pomożecie?!

Autor: huberts (huberts_at_go2.pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 10:06:27 MET DST

Jeśli chodzi o płytę to SOYO 6BA+IV PII Intel 440BX ATX PII/PIII UDMA66 no i
64 Mb ram , a jeśli chodzi o grzanie sie karty to nie wydaje mi sie zeby po
uruchomieniu kompa i włączeniu gierki karta zdążyła się zagrzać
Wydaje mi sie że gra nie obsługuje Directx 7.0 spróbuje 7.0a.
Dzięki za pomoc i pozdrawiam