weryfikacja zapisu na dyskietce...

Autor: MaxYM (pitok_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 10:08:05 MET DST

jak sobie radzicie z weryfikacja zapisu na dyskietce 1.44? czesto bywa tak,
ze zapisujemy sobie jakies tam dane (bez zgoszenia jakiegokolwiek bledu
zapisu), a dyskietka i tak nie daje sie odczytac... ja sobie to
wykombinowalem tak (i chyba zbyt topornie) ze wychodze z windowsa (bo
inaczej kopiuje z bufora), kopiuje do jakiegos tempa i wtedy wiem ze
dyskietka sie odczytuje...
jaki jest bardziej cywilizowany sposob? :)