Re: weryfikacja zapisu na dyskietce...

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 14:20:57 MET DST

MaxYM wrote:

> jak sobie radzicie z weryfikacja zapisu na dyskietce 1.44? czesto bywa tak,
> ze zapisujemy sobie jakies tam dane (bez zgoszenia jakiegokolwiek bledu
> zapisu), a dyskietka i tak nie daje sie odczytac... ja sobie to
> wykombinowalem tak (i chyba zbyt topornie) ze wychodze z windowsa (bo
> inaczej kopiuje z bufora), kopiuje do jakiegos tempa i wtedy wiem ze
> dyskietka sie odczytuje...
> jaki jest bardziej cywilizowany sposob? :)
Ba. Kilka razy mialem taki motyw, ze zapisalem TO_SAMO w dwoch kopiach
(na dwoch roznych dyskietkach) - bez zgloszenia bledu, a odczytalem (pod
Win, inny komp) dwa ROZNE pliki - rowniez bez zgloszenia bledu - jedyna
roznica przy odczycie byla taka, ze stacja dluzej jarmolila nad tym
blednym, az w koncu uznala, ze jest OK. Tyle, ze sie potem CRC w *.rar
nie zgadzalo.

--
	Artur Gawryszczak
	gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl