Re: "Czas na komputer" TVP1

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Mon 22 May 2000 - 02:25:59 MET DST

Użytkownik "Michal Zielinski" <zielinski_at_ckzeto.com.pl> napisał w
wiadomości news:B0004041696_at_chrobry.ckzeto.com.pl...

> Poogladaj sobie Discovery. Facet lecacy Concordem ...jak milo leci sie z
> predkoscia wieksza od predkosci swiatla...

E tam...
Oglądam wystarczająco często i wystarczająco dobrze znam angielski,
żeby wiedzieć, że w 80% to tłumacze skopali. Dalej dokłada swoje
lektor, który np. nie potrafi przeczytać poprawnie Quark. Najbardziej
nie cierpię Gąsowskiego, który czyta tak, jakby sam nic nie rozumiał.

(

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)
*  Czy Twój Clipper już odnalazł swoją przystań?           // MUSK //