Re: xnews

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 01:58:07 MET DST

On Mon, 22 May 2000 01:03:27 +0200, "Bulsky"
<buchacz_at_kki.net.pl_ale_bez_spamu_prosze> wrote:

>cze
>jak sie w xnews sciaga posty zeby nie klikac pojedynczo?
>gdzie sie ustawia ilosc postow do sciagniecia, bo jak zaczynam subsrybowac
>grupe to mi zasysa posty od poczatku , a ja chce zeby mi sciagal nowe posty
>,
>sory za lamerskie pytania ale mam modem i nie bardzo mi sie widzi siedziec
>online i dochodzic co do czego
>z gory thx

XNews jest typowym czytnikiem online. Nie da się ustawić
określonej liczby postów do ściągnięcia. Nawet autor programu
o tym wspomina w instrukcji, zalecając wszystkim chcącym
pracować offline zmienić program na inny.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
ICQ 18237071