xnews

Autor: Bulsky (buchacz_at_kki.net.pl_ale_bez_spamu_prosze)
Data: Mon 22 May 2000 - 01:03:27 MET DST

cze
jak sie w xnews sciaga posty zeby nie klikac pojedynczo?
gdzie sie ustawia ilosc postow do sciagniecia, bo jak zaczynam subsrybowac
grupe to mi zasysa posty od poczatku , a ja chce zeby mi sciagal nowe posty
,
sory za lamerskie pytania ale mam modem i nie bardzo mi sie widzi siedziec
online i dochodzic co do czego
z gory thx

--
Bulsky